söndag 29 maj 2011

Andra som är arga

Tänkte bara tipsa om bloggen "Arga bibliotekstanten" som jag läser ibland. Hon är rolig hon. Dessutom är alla bloggposttitlar tagna ur låtar av The Smiths/Morrissey

I övrigt skulle jag gå på megaloppis idag men när jag vaknade kände jag mest "Nej". Och när jag kollade telefonen och såg ett sms från fröken Vit som kommit klockan halv sju i morse med texten "Eventuellt ska jag inte alls med kl 12. Jag är nyss hemkommen. KOmmer vara bakis :/" så hade jag ju ingen jag skulle träffa heller, inga krav gör att Solstrålen inte presterar ett skvatt.

Tänker ligga hemma, pilla naveln och typ... spela Prince of persia på PS2:an, har ju köpt en ny kontroll nu. Så får det nog bli.

Idag lyssnar jag på en festivalklassiker, eftersom jag igår äntligen lyckades boka biljetter till Roskilde!
USCB Allstars - Come home

3 kommentarer:

  1. Jag tog min inneboende under armen och gick ner. Det var trevligt men hittade inte så mycket.
    Det skojsigaste var väll en vinkaraff i tenn :)
    Hittade ingen kontrabas heller :( Jag hade hoppats att någon magiskt hade bestämt sig för att ge mig en bra kontra för 2000 kronor med allt inkluderat. Men icke.

    Ville mest tacka för länken till den arga bibliotekstanten. Otroligt underhållande läsning.

    SvaraRadera
  2. http://argabibliotekstanten.blogg.se/2010/july/the-sun-burns-through-to-the-planets-core-an.html

    Ni har visst mer gemensamnt än man kunde tro. :P

    SvaraRadera
  3. MÅSJÄVLARNA HAR TYP BÖRJAT!!!! HATA HATA HATA!!!!

    SvaraRadera