torsdag 28 april 2011

WääWäää aka I-landsgnäll

WääWäää
Ont i knäna (mest), armbågarna (Inte lika mycket men lagom där man vill luta armbågarna mot något), magen och nacken.
Började cykla i tisdags och passade på att lägga på ett vattensportspass på det.

WääWäää
Ska på bal nästa fredag och måste sy klart min klänning. Fick hjälp av Louie:s matte igår med det jag tycker är absolut jobbigast: klippningen. Får alltid tokångest att jag ska klippa fel. Har totalt fem kvällar efter jobbet på mig att sy klart den.

WääWäää
Mitt kök håller på att ruttna. Boktavligt för disken i hon.

WääWäää
Resten av lägenheten ser ut som skit

WääWäää
Har inga rena kläder eftersom jag inte vart hemma så mycket på sistone så jag har inte hunnit ens fultvätta i maskinen som inte värmer vattnet ordentligt.

WääWäää
Jag har en massa kalas och grejor inbokade hela nästa månads helger också så jag kommer inte hinna med ovanstående.

WääWäää
jag måste hoppa på cykeln jättejättesnart för att ta mig till jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar