måndag 23 maj 2011

Saneringsprojekt II

Jag vet att folk väntar med spänning på mina "efter" bilder, men jag är inte riktigt klar än. Kan bara säga att Louie:s matte vann över disken efter typ 5h. Då hade skåp blivit avtorkade också. Kan inte mer än vara extremt tacksam, hade hamnat i nåt anti "det spelar ingen roll hur mycket jag gör det ser ut som fan ändå" och hela den historien gjorde det hela bara tröttsamt. Jag blundade.

Publicerar istället en fin bild på mitt fynd (och fortsätter följetongen Solstrålens ben), 150:- på ica maxi. Barnskor i strlk 37 och Solstrålens nya festivalskor. Eftersom barn inte kan knyta skosnören har den dragkedja på insidan, assmart då Rufset inte heller kan knyta skosnören.

I övrigt dog mitt spotify i lördags då jag då hade lyssnat upp mina 10 gratistimmar. Planen var att jag innnan de var slut skulle bestämt mig för en ny telefon och skaffat mig ett sånt där abonnemang och vara vuxen och ha spotify i mobilen. Men det har ju inte Solstrålen gjort. Herr Serverhall åkte till hemlig ort, aka Istanbul, igår. Han tänkte han inte behöver använda spotify när han är borta. Win för Solstrålen som kan lyssna på den bästa playlisten igen. Det firar vi med Timo Räisänen - Fear no darkness promised child.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar