måndag 25 april 2011

En sur sak, resten roligt

Har haft påskfestival nu i dagarna tre. Det var trevlig, orkar inte riktigt skriva allt som hänt så jag tänker bara skriva en sak som jag blev förbannad på. Han den där hade vart på byggområdet och pratat med en gammal sån där som han är, jag känner denna äldre person också. Av någon anledning hade jag kommit på tal, och han den äldre säger:

"Jaså Solstrålen, ja hon knullades ju redan på min tid"

wtf?

Han den där frågade lite försynt om jag hade knullat med många såna gamla, och mitt svar var ett lite förvånat:"Nä, en." För det är bara en, som jag var lite kär i och som var lite svinig mot mig i typ två år. Så vad jag har gjort för att förtjäna den kommentaren vet jag inte, lät ju som jag är nån slags... groupie eller nåt. Sur blev jag. Sicket as! Stryk ska han få nästa gång jag träffar honom.

I morgon är det jobb igen och jag vill verkligen inte, det har vart så sjukt roligt i helgen. Skit också.

3 kommentarer:

  1. Peka ut honom så får han stryk av mig med. Sicket as^2

    SvaraRadera
  2. Ick. Och även om det nu varit så att du knulat runt en massa så okej, men just "hon knullades"..jag hatar uttrycket. "Nä, du vet, hon låg ju mest där. Jag skötte själva actiondelen". Tack ska du ha, liksom.

    SvaraRadera
  3. Ja, madrassen som bara skickades runt. Han är ett as as as. Kattens chefs lillebror var det dessutom om det hjälper någon.

    SvaraRadera