tisdag 23 mars 2010

Tillsynes enkla saker.

Nu är det ju såhär att jag har märkt att bland mina vänner och runt om på lekskolan så är det helt omvända könsroller. Jag vet uppenbarligen inte hur det funkar ute i riktiga världen, eftersom jag inte bor där, det kanske ska vara så här men här är det helt enkelt så att de flesta killar som är singlar som jag känner är mer desperata efter flickvänner än tjejerna är efter pojkvänner.

Ok "alla" läsare av manligt kön här kommer tips som gör att du anses vara en lite mindre äcklig och ful.

1. Om du inte har börjat / är skallig. Ha en frisyr för böfvelen. Sluta använda trimmern. Kosta på dig nån hundring och klipp en frisyr. Jag lovar, det går hem. Att försöka komma undan med att det är så "praktiskt" att raka av sig håret i nån slags engelsk fotbollshulliganfrilla går INTE hem. Jag säger det igen. HA EN FRISYR!

2. STÄDA TOALETTFAN. Helt ärligt, du behöver inte städa så mycket annat så länge då håller badrummet hyfsat rent, utan avklippta naglar på golvet, skabb i handfatet, tandkräm på hela spegeln och bromsränder i toastolen. Speciellt då eftersom tjejer behöver sitta ner när vi går på toa. Om ditt badrum ser ut som en offentlig toalett, så kan du ju glömma att hon stannar kvar.

3. Klipp naglarna. Ofta. MINST en gång i veckan. Det finns ingenting som framkallar så mycket ofrivilliga äckelkänslor hos mig som killar med långa naglar. Nu pratar jag inte trans-välmanikyrerade naglar utan mans händer med långa naglar. Folk som spelar klassisk gitarr har det för det är lättare att spela då, men FAN VAD ÄCKLIGT DET ÄR! Klipp dem!

4. Duscha och använd deodorant som är antiperspirerande. Inte ett ton parfym. Inte axe. Ta inte på dig kläderna om de luktar minsta svett. Vi känner det, jag lovar. Se till att gnugga ordentligt med tvål i armhålan och kanske en såndär skrubbhanske för att få bort alla bakterier som sitter där, annars kommer du stinka på en gång. Svettlukt är inte attraktivt. Jag får t.o.m. kväljningar när folk luktar svett, men marinerad i axe är ungefär lika illa.

5. Jag själv tycker även hår på ryggen är ganska äckligt och förespråkar här att man vaxar bort det. Det är det inte alla som göra. Vissa tjejer gillar björnar. Du kan välja att ignorera det sista tipset här, följa de andra och se vilka reaktioner du får på ditt rygghår.

Så. Nu är det bara att gå ut och leta.
PS: Om någon skulle få för sig att prata med de där indierna som bebor elektros datasalar nattetid så kan ni väl dela med er av tips no4. Speciellt deodorant-biten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar