lördag 3 september 2011

Stjärnglans

Dryg som jag är tänkte jag passa på att välkomna det nya trollet jag fått i kommentarsfältet. Nånstanns måste de väl fly när DN stängt kommentarsfunktionen antar jag. Stackars troll.

I alla fall kände jag mig hedrad över att jag "blivit så stor" att jag fått arga anonyma läsare. Tills jag insåg att personen i fråga lämnat lite spår och inte alls var så anonym. (vill man vara anonym kanske man ska frångå sin sedvanliga ovana att börja meningar med liten bokstav för att man påstår att "det tillhör ens grafiska profil", samt använda ord som är väldigt typiska för en själv i detta fallet "ptja" samt kanske inte fortsätta med att tvångsmässigt blanda in engelska uttryck när det finns lika bra på svenska.) Så nu är jag bara en liten arg och bitter blogg igen istället. Men för en liten stund var det stjärnglans på Solstrålen.

(för övrigt väldigt intressant att jag lyckats reta upp någon med ett inlägg som handlar om att jag nån dag ska skriva ett inlägg om xxxxx.)

Idag blir det grisfest. Hurra!

1 kommentar:

  1. Jag tycker inte heller lillaSolstrålen har spår av dålig självkänsla. En person med dålig självkänsla har svårt att driva med sig själv.... lillaSolstrålen driver ständigt med sig själv... bara Anonymbajsaren 1 som inte fattar det.

    /Anonym 2

    SvaraRadera