torsdag 1 september 2011

Om det där inlägget...

.. lovade ju för evigheter sen att jag skulle skriva om folk med dålig självkänsla och högt självförtroende. Fick påtryckningar från höger och vänster och nu har jag så jävelusiskt mycket material att jag måste skriva.


MEN.


Jag är aptrött. Och har jobbat 10.5h idag och 047 ställde in sin spelning och jag kan inte dricka öl för min allergimedicin gör att man blir kräkfull på en gång och i morgon ska jag upp aptidigt för att forstätta gå på iiiiiiiithäääärnäääätkurs samt jobba då det är deadline i morgon. För ett projekt. Där saker är trasiga. Och mikron plingade precis för att tala om att min vetekudde är var, så jag slipper frysa om tassarna när ajgs ska sova (för jag hatar när det händer) och trött är jag.

Men

material har jag. Ska se till att det blir gjort.

Så förlåt Kråkan. Det blir en försenad födelsedagspresent istället.

4 kommentarer:

  1. Det är ok, jag är alldeles för trött för att uppskatta det fullt ut just nu ändå :)

    SvaraRadera
  2. Och jag lovar att inte tjata mera :)

    SvaraRadera
  3. ska DU skriva om människor med dålig självkänsla och högt självförtroende? ptja it takes one too know one. du borde ha samlat på dig mycket information och erfareheter under din livstid..

    SvaraRadera
  4. Oh! Har det flyttat in ett anonymt troll i min blogg? Vad spännande.

    Det är inget fel på min självkänsla den är inte låg någonstann, självförtroende däremot har jag inte mycket av. Det är en viss skillnad i hur folk beter sig vid avsaknad av dessa två helt olika saker.

    SvaraRadera