torsdag 22 september 2011

Gör som du vill! Del II

Tydligen lyckades jag saxa bort lite för mycket i mailet nedan, eftersom han efter sitt namn även skrev att han tyckte vi kunde "träffas en 10-15 minuter på fredag för att komma fram till rutiner kring brandlarm/utrymmning". (fast det här är inte citat, utan jag i efterhand, men ungefär så skrev han.)

....



VAFAN BEHÖVS DET FÖR NÄR NU PAKISTANER REDAN SKRIVIT EN SÅ FIN OCH HELT OFELBAR INSTRUKTION OM PRECIS JUST DET?!?!?!??!??!

Kan vi inte sitta och hålla hand och sjunga Kumbaya också?

Jag kräks snart.


Träning var dock bra idag. Fick ett knä på ögonbrynet, samma som i tisdags, så nu kommer jag säkert få ett fint grönt blåmärke där (mina brukar inte synas förrän de är grön/gula).

För att illustrera att saker är ganska ok ändå så tänker jag avsluta med en fin smiley Fröken Vit skickade till mig:

_8)


Det är ju en dykare! (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar