onsdag 6 april 2011

Smärta

Ok, så träningen igår. Jag fick en fena i ansiktet -> minimal fläskläpp, och så standard klämmärkena på gäddhängen. Kändes inte särskilt mkt men lämnade ju tydligen spår.

I morse, eller alldeles nyss då, sparkar i lilltån och det gör så satans ont att jag inte får ur mig ett aj ens utan andas bara hastigt in och ut ett par gånger och för ljud som om jag försökte bajsa ut nåt hårt. OCh så vill jag gråta lite och tycka synd om mig själv.

Finns det nåt spår på tån? Nä.

Varför är det så?

Den ena rävsvansen lokaliserad och återfådd. Den låg tydligen i Gnällspikens hall, Fröken Emo tror sig vara skyldig till detta då det var mellanfest hos honom.

Nu ska jag dra till jobbet. Igår av någon anledning började vi prata Mc Hammer i omklädningsrummet, tror det var för att jag försökte förklara hur det brukar gå när jag ska köpa byxor. Iaf, HAMMERTIME.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar