tisdag 11 oktober 2011

Solstrålen läser

Goddagens!

Kommer antagligen vara frånvarande lite eftersom jag pluggar och lekskolan har en tendens att göra mig lugn och glad nuförtiden. Skickade iaf ett mail till Chefer idag som ringde upp mig och vi pratade en liten stund om situationen. Jag sa det jag ansåg, att jag tycker man ska försöka själv först att lösa konflikter och inte blanda in chef i minsta lilla problem - det blir ju ohållbart, men att jag kände att jag själv inte kunde hålla mig på en konstruktiv nivå längre när jag pratade med Pakistaner och att det var därför jag hört av mig till honom.

Han sa att han tyckte jag hade gjort rätt som först hade försökt och sedan hört av mig när jag känt att det gått helt överstyr. Han skulle fundera lite på hur han skulle agera och höra av sig till mig. Antagligen skulle det bli nåt samtal med honom. Nu behöver jag inte tänka på det sådär på två veckor iaf.

Idag hittade jag en ny blogg med roligheter, inte så mycket text mest bilder, men alldeles lagom när man är korkad efter en dag mikroplugg.

Nu ska det simmas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar