tisdag 25 oktober 2011

Kattvakt!

Denna vecka vaktar jag katter!

Gos gos gos!

Igår lagade vi mat och Tufs lyckades trassla in en plingboll i pälsen. Han höll på att bli tokig och jag kunde inte sluta skratta. Louie:s matte:s kommentar på det hela var "Så sjukt kul när de gör bort sig och man inte kan hålla sig för att skratta och bara vill filma" Ja, jag skrattar fortfarande nu när jag tänker på det.

För er som tycker synd om katten så försökte jag faktiskt hjälpa honom, men han visade ganska uppenbart att han inte alls ville ha hjälp utan skulle fånga det där plinget alldeles själv.

Just nu sitter jag mest och glor igen och väntar på att bussen jag tänkte hoppa på till träningen ska komma. När som helst nu.

I övrigt så ska jag och herr Serverhall labba Haskell ihop. Hur nu det kommer sluta. Antagligen med att vi slår ihjäl varandra. Så om jag inte hör av mig på ett tag kan ni ju skicka ut en efterlysning? ok?

1 kommentar:

  1. Ha ha ha jag skrattar så jag gråter bara jag tänker på hur det såg ut. Stackaren, det är inte lätt att ha päls som ett får på den redan tjocka magen.

    SvaraRadera