fredag 21 oktober 2011

idag sög

  • Extraparet muffar var i plysch och släpper in en massa ljud så musikupplevelsen blir inte alls samma. Gråter över muffen.
  • Var kass idag på träningen, tappade bollen och fegade eftersom det gjorde lite ont i handen.
  • Den där mängden jobb som skulle göra att man kanske inte klarade sig utan mig när jag var borta för att plugga till tentan verkar inte hänt. Eftersom jag typ inte gjorde någonting idag på jobbet. Igen.
  • Mitt radiomärkande som jag gjorde för några veckor sen var halvt ogjort idag när jag kom tillbaks eftersom ingen följd de små instruktionerna jag skickat ut samt satt upp på rätt plats. Känns värt att göra saker som alla bara skiter i. Som om man var nån samhallanställd som fått ett "nyttoarbete" Idag ska du flytta kartongerna till vänstra högen. Och i morgon till högra högen.
  • Jag var ledig i nästan två veckor för att plugga till tentan jag tror jag missade då lösningsförslaget kom upp idag.
  • Har haft typ huvudvärk hela dagen eftersom att sitta nedhukad i linsensoffa i typ två veckor a typ 9h om dagen har gett mig någon slags ont ont i nacken.
  • Jag vill gråta lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar