söndag 26 september 2010

Misär

Kattens första Lekskoleförening firade 10årsjubileum i lördags och själv hade jag misärfylla. Man kunde dessutom spolat tillbaks tiden till gymnasiet insåg jag när jag vaknade, allt var precis som då. Vaknade upp hemma hos Katten med min gamla gymnasieklasskompis liggandes på sängen brevid. (vi började på lekskolan samtidigt och han satt också i samma förening som Katten. Samtidigt alltså.) Han var misärbakis istället. Kattens sambo skrattade åt att vi låg i fosterställning på varsin säng mot varandra och ynkade oss, (ynka är när man inte orkar göra så mycket annat än att typ låta ynk ynk.) medans vi försökte pussla ihop vad som hände igår egentligen. Det var nåt som inkluderade sprayfärg, lödkolvar och kräftor.

Plockade ur lite glas ur handen, väldigt små bitar gör väldigt ont och kände mig eländig. Tog mig hem och lyssnade på portishead, som såklart får vem som helst att blir glad. Not. Fluffys nykterhetsalterego kom över med mat så att jag slutade tycka synd om mig själv. Jävla skithelg. Det här är sista veckan på testjobbet och sen blir det reglertekniksplugg för hela slanten. Misstänkt höstdepression på gång igen.

Jävla skithelg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar