lördag 18 september 2010

Tvättstuga

kommer ner och hittar tvättmaskinerna i tvättstugan fulla i tvätt med en timme kvar på tiden IGEN. På min tid.

Det stod en farbror där som jag bor granne med, frågade lite ilsket om det var hans. Han sa nej jag har i torkskåpet.
Var det en tjej
, frågade jag?
ja.
liten med mörkt hår? 35årsåldern?
ja.


Jävlasmåbarnsmammejäveln nu ska hon DÖ!! Tre jävla gånger. Jag gjorde det jag aldrig annars gör för att jag är så snäll i vanliga fall. Jag ryckte ut hennes tvätt fast den var blöt och skummande och så var jag typisk svensk och skrev en arg lapp "Du har stulit min tvättid. Lär dig boka för i helvete!".

Funderar dock på om farbrorn ljög och det visst var hans tvätt för han hann komma ner en gång till och tassa lite runt torkskåpet, samt att jag mötte honom igen i hissen och så bugade han sig, öppnade dörren och sa "varsågod varsågod". Antingen kände han sig skyldig eller så tyckte han synd om mig. Jag är allmänt misstänksam mot folk som är trevliga utan direkt anledning.


fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar