lördag 3 oktober 2009

Inlagt i Ladok

Jaha, nu fick han in det i Ladok till slut. Det är inrapporterad på 28:e September. Vilket innebär att jag inte får nåt studiemedel för den här terminen retroaktivt.
Vad det här gör för mina återbetalningar vet jag inte. Men en idiot är han i alla fall.


Min sedvanliga höstdepression börjar göra sig påmind men eftersom jag redan är lite halvt deprimerad vet jag inte hur det här ska sluta. Gjorde en liten statistisk undersökning (loggade in på studentportalen) och konstaterade att jag inte tagit en enda tenta i lp1 någonsin under mina 10 år på Chalmers. Detta då jag i oktober månad när tentaveckan ligger helst brukar vilja lägga mig ner i sängen och glo i taket. Så tar man inga tentor. Hur bra är det då när jag redan velat glo i taket sen i April ungefär? Det här är bara början och allt kan bara bli bättre? Skitsnack.

Såg på House, han sa typ "Man får aldrig det man förtjänar, man bara får". Så sant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar