måndag 20 juni 2011

Trasig toalett

Var hos bovärdsexpen. Pratatde. Fick inte så mycket hjälp. Hon lade tydligen in ett ärende på det hela. Jag kollade ärendet idag. Under rubriken "trasig toalett" hittar man
"Hg meddelar att det läcker ut vatten bakom toaletten. Sen luktar det fortfarande avlopp under vasken sen hennes tidigare anmälan. Sen har någon (vi?) satt ett hänglås på hennes källarförråd så hon kommer inte åt sina saker."

Ingen kommer ju läsa allt det där utan typ stanna vid "trasig toalett" och tänka "rörmokare". Solstrålen skrev ett argt mail och tryckte i sig en hel kaka marabou mjölkchoklad. Jag tycker ju inte ens det är särskilt gott. Men nöden kräver.

Tänkte jag skulle åka vagn idag då det skulle regna. Tänkte jag skulle vara smart och ta med symaskinen in och fixa det. Det regnade inte. Jag åkte vagn ändå. Missade bussen som går förbi jobbet. Funderade på om jag skulle ta vagnen, eftersom jag hade symaskinen med mig skulle jag få släpa den ganska långt. Tungt. Mest ont i huden i händerna. Väntade på bussen i 25 minuter. Sen hoppade jag av en hållplats för tidigt eftersom jag aldrig åker bussen och fick släpa symaskinen ändå.

Har inte fått nåt gjort. Är trött. Skit skit skit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar