måndag 14 juni 2010

Jävla telefonfan

Jag fyllde på mitt refillkort i förrgår. När man fyller på telefonkortet så får man en månad enligt någon viss prislista och innan den prislistan slutar gälla brukar det komma ett sms som säger detta. Jag använder även nåt som heter sms till alla som kostar 99:- i månaden, det dras automagiskt från pengarna på mitt kort om det finns pengar där. Finns det inte pengar måste jag beställa tjänsten igen.

I alla fall. Jag fyllde på kortet när jag fick sms:et med 150:-. Hade kanske 20ish kronor. Så summan är då 170 ish. Vaknade i morse och hade fått ett sms som säger att det inte fanns tillräckligt med pengar för att dra 99:-. Wot? Och när jag kollade hur mkt pengar som fanns på kortet fanns.... 72:- kvar. Vilket är det jag skulle fått kvar om de dragit 99:- från kortet.

Vafan? Vart tog mina pengar vägen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar