måndag 7 juni 2010

Dagens strapatser

Vädret idag var ju inte så mycket att hurra för. När jag lämnade bergsjön så var det mest som en blöt dimma i hela luften och så höll det sig i 1,5 mil tills jag landade i v.Frölunda. Går in, anmäler mig i receptionen, går på toa och kommer ut för att få reda på att intervjuaren är hemma och VAB:ar. Det var bara att hoppa på cykeln och ta sig hem igen. Men nu hade det börjat ösregna. Tog en liten omväg via Minnet:s bihang på Frölunda torg i typ 40 min (fick en kopp te för att värma mig) och satte sen av mot Bergsjön igen. Tyckte synd om mig själv och köpte 3 minimuffins på Condeco som jag tänker äta upp nu framför tv:n. Sen ska jag gå och lägga mig. Och gitarristen är fortfarande asförbannad. Kom hem till en mailbox full i smädelser. Jävla skitdag.

Edit: Jag skrev minimuffins. Det var fel. Jag fick lite ågren för att hela min 10 personer stora läsarkretsskulle tro att jag var glupsk. Men sen mindes jag kaksmetincidenten och chokladbollsincidenten. Jag goffade i mig tre normalstora muffins såklart. En med blåbär, en med choklad och en med äpple/kanel/vaniljsås. Det var jag fan värd efter den här skitdagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar