tisdag 15 juni 2010

Biggest loser

Kollar på biggest loser och moffar i mig det sista i kakpaketet som Angelgone lämnade hos mig. Jerry som har gått ner mest i vikt bland de som åkt ut viftar med armarna i luften flera gånger och jag kan inte låta bli att tänka en seriestripp. Monty (Robotman:s kompis) har en kompis som är Vampyr, Dwayne. Monty, Laban och Dwayne sitter och pratar.

Monty: Du Dwayne.. byt skepnad till en fladdermus. Kan inte vampyrer förvandla sig till det?
Dwayne: Tja...jo..men det är inte så lätt som det serut i gamla filmer
Laban: Kom igen fega inte ur
Monty: Fladdermuuuuuus
Dwayne: Okej, men jag har inte gjort det på flera år... jag måste ta av mig jackan och...
(20 minuter senare)
Laban: Fladdermushud under armarna? är det allt du klarar?
Dwayne: Jag sa ju till er... det är inte som att cykla!

I sista rutan ser man nåt som ser ungefär som när Jerry - 60+ har förlorat 177 lbm och huden inte riktigt följt med eftersom den förlorar elasticitet vid ålder. Hur kul är det egentligen, här går man ner typ 70kg och så får man en massa extra hud överallt så man blir inte snygg ändå?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar