torsdag 7 juni 2012

Kokos igen

Försökte fixa den där tangeten som hade fått kokos under sig.


Nu sitter det ingen tangent där dett satt ett N förut. Så nu måste jag trycka direkt på den lilla plutten när jag skriver. Får leta upp superlim.

I övrigt tänkte jag berätta att jag i morse tokfastnade för den här låten: Niki & the Dove - the fox. Läste om dem i metro och var tvungen att höra om det var nåt att ha. Fastnade såd-r Förutom den här. Den går i skum takt. Ljudfetischisten Solstrålen hittade även:
  • De spelar på såna pinnar man fick använda i musiken i skolan "håll den som korv med bröd"
  • Ett ljud liknar "när du hör det här ljudet är det dags att vända blad"
  • De spelar med en stråke på elgitarr. Igen. Stråke.


Sen fick jag lite dansfeelings av en remix också: Tomorrow - Kat krazy remix.

Nu är det dags att duscha och soooova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar