torsdag 7 juni 2012

förutom allt annat skit

så har jag fått ett stort munsår. Det var länge sen det var såhär stort. Eller, när jag var på bröllop med Nyketristen kände jag helt plötsligt under middagen hur jag samtidigt får två munsår på samma gång, på övre och undre läppen på samma sida så det såg ut som halva munnen svullnat upp. Men nu.

Och när tror ni jag skulle fotograferas för passerkort då? va va? Fick mail idag. Gick inte dit och hoppas det har läkt till på måndag. Så jag slipper påminnas om dödsmunsåret.

För er som är intresserade finns en bild här. Förutom det uppenbara, finns det både nedanför och till vänster i bild (höger på mig). Gör ont och det känns som om jag dreglar hela tiden.

OBS: om du väljer att klicka får du inte komma och klaga sen. Det är tamigfan jag som ser läskig ut, ruinerar mig på salvor och plåster (ja jag har tabletter eftersom jag får stora munsår ibland, men hade inga hemma och hade inte hunnit hämta ut dem på posten. De måste tas när det börjar pirra i läppen så två timmar senare är det för sent) samt inte får hångla. Det är fanimej inte synd om dig för att du klickade på en länk efter att ha blivit varnad. (ok, det är sällan jag får hångla. Men jag måste stå ut med att Rufset inte får det. Hon blir så besvärlig.)

Nu låter det som att jag har ett stort köttsår i ansiktet. Ok. Det är inte som att googla hyperdento..nåt. (Jag minns inte vad det hette och vågade inte googla efter att nån postat det på fb och jag läst kommentarerna. Varav en var "så går det om man får barn med en haj". Gissar på många vassa tänder? Eller långa kanske?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar