lördag 9 juni 2012

Igår och sånt

Nu när jag inte var så trött tittade jag närmare på N tangenten och såklart fanns det små hakisar, som jag misstänkte förra gången men inte såg då eftersom...jag var trött. Iaf. Inget klister behövdes och tangent på sin rätta plats igen.

Jobbade sista dagen igår, fick en picknickkorg med saker och bjöd på en sjukt god marängtårta.

Var på bio med Fluffys NAE, drack obligatorisk bioMojito i bergakungens bar. Och störde den rabiata ekorrskåningen på jobbet såklart. Han brukar mest skaka på huvudet när vi kommer och säga"Är ni fulla nu igen".

Fröken Vit svängde förbi efter bion för att dricka en drink (en long island, äcklig sådan eftersom det bara smakade Tequila) med hela barens sortiment av pynt. Och sen började filosofidiskussionerna.

Mitt enda mål med allt härvpluggande har liksom vart att jag inte ska ha ett jobb som gör att det enda jag tänker på är semestern. Som mina föräldrar. Jag vill att dagen ska gå halvfort och jag ska inte hata varje stund av det. Men ändå så blir det så. Varför blir det så?

Efter pratstunden är jag nu sugen på att bara skita i allt, släppa jobb och dra nånstanns. Orkar liksom inte med mitt eget liv och det jag spenderar tid på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar