onsdag 6 juni 2012

Känns inte så

Jag har fått kokos under n tagete och nu fukar de sporadiskt om jag trycker hårt.

Idag har jag försökt beta av listan över saker som jag borde göra. Jag har:
  • Bakat tre tårtor
  • Tvättat e massa tvätt
  • Planterat allt på balkoge, utom e stackars lavedel.
  • Städat köket och diskat all disk
  • Lagat lammfärsbullar i tomat/currysås.
Det jag ite hann med var att ta mig tiill gymet, då kakan skulle vara i uge 1,5h styck och jag gjorde tre. Och gymmet stägde 20. Jag hade täkt åka det första är jag vakat, me då fanns det bara e tvättid mella 14 och 17. Och gymmet öppnade 12, så ja jag kaske kude hunnit precis. Me då hade jag ite plockat ihop tvätten. Jag vet inte.

Varför kan jag inte bara vara nöjd över allt jag han med idag?

Varför ka jag ite bara vara öjd?

u måste jag dessutom ta bort de där jävla kokose som hamat uder tagete, det här var sjukt irriterande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar