söndag 6 maj 2012

Önskelista I

Om jag skriver det här kanske jag har en jävla chans att komma ihåg att jag önskade mig det när de sen frågar. För jag minns aldrig vad jag vill ha när det är dags för presenter från mamma och pappa. Speciellt då det finns ett smalt fack för saker som räknas som presenter i mammas värld. Det här tror jag jag kan få:
  • En sån liten strykbräda som man ställer på den vanliga strykbrädan och använder till att stryka skjortärmar med. Och i mitt fall: den där biten som man ska poffan in brösten i, jävla böjd jävla bucklig skitsöm att stryka ut.
  • En sån fräck fjädrande sax som Louie:s matte har. Den ser ut som en såndär man kantklipper gräs med, fast den klipper inte horisontellt som en sån gör. Så kanske jag slipper få skavsår på ovansidan av tummen av allt klippande.
Dagens playlist har bestått av fem låtar, bl.a. den här:
Flytta på dig - Alina Devecerski.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar