fredag 25 maj 2012

En halv banan

Ville ha sockerkassmet. Brukade vara min tröstgodis"mat", vispa ägg och socker och lite mjöl. Ät.

Har hamnat i "nej det kan du inte äta"

Knäckte ett ägg. Kunde inte komma på vad jag skulle göra med det. Hällde på lite proteinpulver med vaniljsmak. Försökte mixa lite med stavmixer. Blev....konstigt.

Funderade lite. Hällde på lite kokosmjölk och stoppade i en halv banan. Och en näve frysta hallon, samt lite små små isbitar jag hade i frysen (nån lustig produkt från Lidl - man fryser in ispåsar med färdig "krossad is"). Mixade.

Så nu sitter jag i soffan med nåt som nån muskelbyggarnisse kunde kommit på och tycker det är rätt gott. Själv. I ett rum utan tända lampor. Framför datorn. Fredag kväll.

Vad är det för fel på mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar