fredag 25 maj 2012

Hänt i veckan

Denna vecka har jag:
  • Börjat leka med Phyton, eftersom det var så slött på jobbet
  • Köpt en ny hårblås enligt nedan
  • På tisdagen fått veta att jag blev insåld mot företaget som har hand om it-strukturen på mitt nuvarande jobb.
  • På onsdag eftermiddag fick jag reda på att jag hade en intervju med ett annat företag på torsdagen
  • På torsdagen gick jag på intervju och fick veta att jobbet skulle innebära att jag inte fick nån semester, så bye bye Roskilde och träningsläger
  • På torsdag eftermiddag blev jag grinig för att det var så fint vänder och ingen ledighet skulle bli av så jag ställde in labbandet på söndagen för att sitta på balkongen och glo på ett träd. Eller nåt.
  • För att kunna sitta på balkongen städade jag den idag
  • När jag städat tänkte jag köpa lite böcker för att muntra up mig själv, men det var nåt strul med min löneutbetalning så vår ekonomidam måste åka in i morgon och fixa. Inga böcker.
Urk. Känner mig oinspirerad och omotiverad och mest trött på allt. Vill ha chips. Och lägga mig i sängen och glo i taket. Sjukt roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar