torsdag 5 april 2012

...nästan iaf

Kom precis när jag postade förra inlägget i lite chock ihåg att jag faktiskt planerade "den andra" delen av semestern för att åka på Roskildefestivalen.

Mellan roskildefestivalen och träningslägret har jag typ 10 dagar på mig att nyktra till. Ska se till att inte få lerlunga iår.



(Obs. Det finns inget som heter lerlunga. Det var det mina kära kollegor aka dvärgarna på jobbet kallade mitt "jag är 90 och har rökt hela mitt liv"hostande som varade en månad efter Roskilde (2,5 vecka gick innan jag gick till doktorn och fick veta att jag hade en sk dold lunginflammation. Jag hade ju ingen feber och mådde i övrigt bra - det var det där grönsvarta slemmet samt faktumet av att jag tappade luften efter en trappa jag kanske borde tagit lite mer på allvar.)

2 kommentarer:

  1. Nu är ju inte jag den mest dedikerade festivalmänniskan, men jag har iaf varit på några. Efter ett Hultsfred var jag...inte förkyld, men täppt i näsan. Minns att jag beskrev det i dagboken som "jag snyter fortfarande lakrits, en vecka senare". Jag hade andats in för mycket camping-damm...

    SvaraRadera
  2. Jag hostade lakrits istället. Det hade regnat på fredag/lördag (toköversvämmning i KBH - tre månaders nederbörd kom på två timmar) så när det sen blev 30grader varmt på det blev det.... lerdamm. Det var Lützen kan man säga.

    SvaraRadera