fredag 30 mars 2012

En öl

Min plan var utstakad

Jag skulle lämna jobbet fem minuter över fyra för att åka och hämta bilen. Jag skulle köra till ika maski och handla (går skitfort med självscanning). Ut med bilen till Fröken Vit. En öl på avskeds AW med Peruaner. Hem och laga mat för läger.

NU kom jag hem och står och steker kött.

För såklart kom jag från jobbet 40 minuter senare.

Så klart genade jag på nått konstigt sätt in på toyotacenter så jag inte hittade ut med bilen nästan.

Såklart var det mina varor som skulle kontrolleras.

Såklart fastnade jag hos Fröken Vit.

Såklart kom jag sent.

Såklart blev faktiskt en öl EN öl. Men klockan hann bli nu.

Jag steker lövbiff för det är det jag fastnat för i all mat på sistone.

Och lyssnar på Florence + the Machine - Never let me go och - What the water gave me.

Passande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar