torsdag 22 mars 2012

Byxor III

Ähvafan, hittade bilden från gången innan. Ser ni hålen i knävecket? Ser ut som ett gäng små prickar efter varandra. Vad fan har hänt?

Fotat 28:e Januari, vilket var dagen jag upptäckte det. Och vad är det jag upptäckt nu då?


Jo. Att mina byxor under mystiska omständigheter gått sönder. Igen. Och det här är fan inget skämt. Jag kan inte ha två par byxor samtidigt då går det ena paret sönder. Jag har själv av någon anledning sparat alla byxor som gått sönder under det här året jag jobbat, eftersom jag under tidigare omständigheter inte hade råd att köpa nya när de halvnya gick sönder. Och jag har en hög på nästan 10 par. Jag trodde det var någon slags jobbförbannelse men inser att jag faktiskt skrivit om det tidigare. Men inte reflekterat över det.

Vad är det här? Är det Universum eller Klantighet?
Byxor IV med uppräkning av byxor och orsak till trasighet kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar