torsdag 22 mars 2012

Pubrunda förra fredagen

Glömde ju skriva vad som hände innan byxorna.

Jag var i Kajsa (ja iiiiii Kajsa) med folk och står och hänger med... folk. Någon i sällskapet är någon jag inte känner igen och någon annan säger "Solstrålen förresten det här är xxxx"

Killen som jag ska hälsa på, ler lite och säger:
"Vi har träffats förut, fast du kanske inte kommer ihåg det"
Solstrålen lite panik, rotar i minnet, känner verkligen inte igen människan. Förbannar Rufset och hoppas personen inte sett mig naken eller nåt.
"Eh, jaha, skulle du kunna dra något sammanhang?"
"Ja, vi träffades i bastun någon gång för typ ett år sen, jag var där med mina kompisar och helt plötsligt ramlar det in typ 20 pers, alla var killar utom en och alla nakna, ni hade visst vart på någon ohmsits eller nåt. Det var på den tiden jag bodde i ett kollektiv och hade släpad med mina huskompisar. De var ju ickechalmerister och var lite smått förvånade. Speciellt när du kom fram och försökte förklara att ni inte var farliga."


Plötsligt minns Solstrålen P R E C I S vilket kalas som refererades till. Och ja ni vet: De träffade inte Solstrålen, de träffade Rufset. Naken.

Mellan det här och byxorna hände andra saker. Typ det som är på bilden. Ja de är gröna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar