onsdag 23 november 2011

Underlätta träningen

Kom ihåg:

Att inte äta Indisk mat 24h innan du ska träna. Du kommer lukta curry. Det är inte riktigt det du vill känna doften av när du försöker ta i så du kräks.


Gårdagens förklädda goda gärning var när jag i ren självbevarelsedrift pratade med Tanten efter träningen då vi var ensamma i duschrummet och förklarade att hennes baddräkt var... aningen genomskinlig.

Tyckte lite synd om Tanten eftersom hennes reaktion visade att hon inte hade den blekaste att så var fallet. Så egoistisk handling (jag kan inte fokusera på träningen när tanten är naken) förklädd som god gärning (Jag vet inte om du är medveten om det, men den vita baddräkten är aningen genomskinlig. Jag har en likadan - det är därför jag brukar ha den blå under.)

Nu tittar jag på Gordon som svär åt folk som inte kan nåt om restauranger. Måbratv på hög nivå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar