tisdag 16 augusti 2011

Stekt plastlock

FB är roligt. Till vänster idag stod det "du skrev 2010 på denna dag" Och sen kom ett inlägg:

"hämtat cykeln eftersom fröken Emo och Humtidumtaren sa att jag inte fick cykla hem igår. Köpte 300g ryggbiff. Tänker äta den.

den 16 augusti 2010 kl. 21:54 · Sekretess: · Gilla ·
    Folk och 5 andra gillar detta.
      Solstrålen Åherregud. Bloff. mätt.
      den 16 augusti 2010 kl. 23:08 · Gilla
      Fröken Emo Det är lätt det bästa! :D
      den 16 augusti 2010 kl. 23:09 · Gilla
      Solstrålen kött > stekt plastlock
      den 16 augusti 2010 kl. 23:35 · Gilla
      Fröken Emo oja!
      den 17 augusti 2010 kl. 14:21 · Gilla"

Kan nog fortfarande hålla med om att kött > stekt plastlock. Kan inte minnas varför just detta var helt uppenbart just då. Minns däremot att jag var på bastukalas kvällen innan. Vilket förklarar varför jag inte fick cykla hem. Tur jag har ansvariga vänner.

Nu är jag fin i håret. De tog fem timmar.

1 kommentar:

  1. Jag såg på min sida det där om platslocket med, tror det var något om att jag körde igång stekpannan med ett plastlock i utan se att locket var där...

    SvaraRadera