tisdag 2 augusti 2011

Dyrsurfa

I mitt grodforskande var jag naturligtvis tvungen att titta på Junkyard efter nåt skoj, sådär, och hittade en tröja jag ville ha.
Sen gick jag vidare och surfade in på coloud, svensk hörlurstillverkare. Är vi förvånade över att Solstrålen blev kär när de har lurar med Hello Kitty & Wolverin där sladden är telefonsladd? Nop. (fast jag behöver verkligen inga lurar som ni vet, fick jag ett par fin-fina i julklapp.)

Solstrålen ska inte handla. Solstrålen ska till frisören och London. Skärp dig nu.

1 kommentar:

  1. Oh, de där lurarna såg jag på flera ställen i Japan också, flera av modellerna. Jag kollade mest på SW och Marvel, men Hello Kitty fanns ju inte helt otippat också; tenderar ju att finnas Hello Kitty-prylar mer eller mindre överallt i Japan...

    SvaraRadera