fredag 4 oktober 2013

Mardrömmar

Jag följer en 30dagars ätgrej nu i oktober mest för att, tja det är oktober. Jag mår ändå skit. Behöver nåt att fokusera på. Men det här med fokusen kanske gått lite långt, på fyra dagar. Typiskt mig.

I natt vaknade jag upp från en panikmardröm. Tog mig ett tag att lugna ner mig innan jag insåg vad det var jag hade drömt.

Jag hade drömt att jag stod och drack en kopp te med suketter och mjölk i och helt plötsligt blir medveten om vad jag håller på med.  

"Aaaaaaah! Det här följer inte planen, aaaaaah!"

Det är nåt fel på mig. 

2 kommentarer:

  1. Nä, jag tror det är normalt (och att det egentligen inte har så mycket med maten att göra snarare än med rädslan för att misslyckas). Jag drömde att jag helt plötsligt stod med en kola i munnen vid säkert tre olika tillfällen/nätter och undrade hur i helvete jag skulle få ut den därifrån och se till att jag inte fick i mig något. Och jag äter inte ens kola i vanliga fall såatte...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gött, jag trodde att jag höll på att bli knäpp. :)

      Radera