söndag 5 februari 2012

Kass

Ursäkta bortfallet. Jag har lite för mycket i huvudet just nu.

Om du någon gång gjort någon sådär ledsen så du egentligen bara velat säga "Skoja bara" direkt efter att du sagt det du sa fast du egentligen vet att det bara skulle blivit värre om du inte sagt nåt så vet du hur jag känner mig nu.

Ganska usel.

Taskig.

Förutom det blir jag fortfarande lite upprörd över samtalet med cheferna och gubben som i mötet sa att det var tur jag var tjej, samtidigt som jag precis bytt arbetsuppgifter och ska försöka motivera till mig 1/2p på tentan jag skrev i januari samt har dåligt samvete över allt jag äter och inte tränar fast jag tränar, minst två styrka och två uvr i veckan.

Och inget gör.

Och kanske hade någon rätt i att jag var bitter och tråkig.

För det är så jag känner mig.

OM du bara orkar vänta lite så är jag tillbaks i mitt normala stadie av ork att bli upprörd över töntiga saker och kommer producera inlägg på inlägg.

Just nu är jag bara inte riktigt i form.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar