torsdag 26 januari 2012

Dålig dag

Hade en dålig fredag som resulterade i en dålig "idag".

Det är en lite lätt lång historia som jag är lite för upprörd över fortfarande för att jag ska orka berätta eftersom jag blev lite ledsen under eftermiddagen vid tillfälle.

Man kan ju säga så att jag är ganska bra på att vara rak. Jag försöker vara konkret. Jag kan ta när folk säger saker till mig konkret.

Vad jag däremot inte kan ta är när någon Haha triumferar och pratar om R E S P E K T med stora bokstäver av anledningen att personen jobbat längre än mig på stället samt är äldre. Och man antagligen. Men det sa han inte.

Han sa däremot att det var tur att jag var tjej och att vi befann oss på jobbet, annars hade det nog kunnat hända saker.

Sen sa han att jag inte hade något hyfs.

Då blev jag lite ledsen.

Så ursäkta om jag inte vill dra hela grejen, för jag blir lite gråtmild när jag tänker på det.

Jag kan ta konkret kritik även om det svider.

Jag är extremt dålig på att ta personangrepp. Jag blir helt enkelt ledsen.

Jag förstår egentligen inte varför man ska bli bra på att ta förolämpningar. Jag förstår inte varför alla inte kan vara lite snällare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar