torsdag 8 maj 2014

Skitvecka

Jag har verkligen försökt få rätsida på den här dagen för att kanske känna att det var ett bra slut på den här pissveckan veckan men nu någon gång under eftermiddagen på skolan blev det nån slags droppe när jag fick utskällning för att jag påpekade att någon inte plockat undan efter sig igen på tryckeriet och fick höra att det minsann fanns en väldigt enkel lösning på problemet att jag inte var nöjd med att han inte plockade undan efter sig och det var att jag inte kom dit.

Jamen tack då.

Just nu vill jag mest grina lite. Har velat grina sen klockan 15 ungefär. Tänker det är lika bra att jag bara går och lägger mig och skiter i allt. Orkar inte vara ledsen för att jag inte fattar. Få panik för att det bara är 10h i veckan att lägga på jobbet och alla rycker i en. Få panik för att det är en månad kvar till tentorna och jag har slösat bort så mycket tid.

Med träningen skiter allt sig också. Jag har slutat leka i vattnet nästan helt eftersom jag försökte reda ut ett problem med Herr Ping, men Herrn kan inte diskutera. Jag orkar inte med det, det jag får som svar är "du är dum". Eller, rättelse "folk tycker du är dum". 

I helgen umgicks jag med herr Serverhall också, och det var också mindre och större fail och missförstånd. Inte så, som det brukade vara alltså, utan mest. Allt blir bara fel.

Jag har inte ens något roligt att skriva om hur allt känns sug.

Så i morgon har jag inga föreläsningar.
Min tanke nu är att skita i att gå till skolan i morgon och försöker fatta det här som jag inte fattar här hemma istället. Att sitta hemma och inget fatta och kunna koka lite kaffe i min ensamhet och spela vilken musik jag vill i min skit slår att sitta på skolan och få skäll för att någon annan inte kan städa.

Förhoppningsvis så börjar inte jag städa hemma istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar