söndag 25 november 2012

Rosor

Gårdagens idiot var igen hajpojken.

På sistone när jag träffat honom har han gett mig en "komplimang" som mer är en förolämpning för hur jag ser ut eller är klädd. Min lugg har bla vart poppis att klaga på.

Igår på kalaset, har min fina cirkelklänning med stora rosor på.

Älskar rosor. Älskar formen, färgen, doften & hur kronbladen känns som tyg. Som siden.

Ännyhooouuu.

Hajpojken aka gnällspiken tittat på mig uppifrån och ner och säger:

"Vilken fin....gardin du har på dig"

Önskar att folk på riktigt var lika lätta att sudda bort som Facebookkontakter.

De människor som stoppade mig på stan verkade i alla fall uppskatta min gardin.

2 kommentarer:

  1. Det är då man svarar "Får du anstränga dig för att förolämpa folk eller kommer det naturligt?", vänder sig om och går.

    SvaraRadera
  2. Jag log och gick därifrån.

    Sen blev Rufset treåringssur och tog bort honom som kontakt på FB. Jag hade ju redan blockat honom i feeden för nåt år sen så det var ju inte så att jag missade nåt roligt. Han kan inte ens vara trevlig de få gånger vi råkar befinna oss på samma ställe.

    SvaraRadera