söndag 7 oktober 2012

Postal

På väg hem på vagn och är väl inte full. Jag stavar ju rätt. Och är mest trött.

Men jag var på intervju i fredags och jag tänker på vem jag är och vad jag sa och hur folk uppfattar mig. Och mest. Vad håller jag på med?

Jag hatar arbetslivet. Jag gillar inte det jag gör. Jag fick en fråga på intervjun över vad som fick mig att vakna på morgonen och tänka "idag vill jag till jobbet, vad kul" och det enda jag tänkte var " fan, det har jag aldrig känt"

Att vakna upp och vilja gå dit, nej. Jag har känt så med skola och många ideella jobb och ibland restauranggrejer men jobb på sistone, typ senaste två åren: nej.

Och jag kände jag vill inte det här. Jag vill inte gå dit, lära mig nåt och sen upprepa det tvåtusen gånger.

Jag är inte intresserad av appliceringarna.

Jag är intresserad av varför, hur .

Jag är inte gjord för arbetet.

Vad i helvete ska jag göra.

Mvh någon slags kris som är icke åldersrelaterad

Lyssnar på: Greg Laswell - Girls just want to have fun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar