onsdag 1 augusti 2012

Surprise?

Dagens konstigaste.
Killen som ser likadan ut som killen med muttern lånat mitt kort en timme. Kommer tillbaks med kort och blommor.

Frågar varför jag får blommor för att jag lånade ut kortet. Får nåt fransk/lett/engelskt mummel tillbaks. Tyckte jag hörde nåt om day så jag funderar på om han trodde idag var min födelsedag. Men han började i måndags. Jag fyller år nästa vecka och jag har aldrig pratat med människan innan.

Förstår inte.

Han har säker vart runt och använt mitt kort överallt och försöker nu förvirra mig så jag inte anklagar honom när securitas kommer och släpar iväg med mig. Och de båda tjejerna jag hänger lite med beter sig som Louies matte brukade göra när vi jobbade i puben och jag hade gjort nåt och berättat det för henne.

Tycker det är skitkul och måste peka och hitta på romantiksaker.

Jävla tjejer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar