lördag 18 augusti 2012

Varför alla creepy nissar?

Killen utan hals (kompis till killen med muttern, också nån form av...balt eller ryss eller nåt. Vet inte, de ser likadana ut. Som nån figur av Inger och Lasse Sandberg, typ lilla Anna och långa farbrorn - ingen hals bara huvud direkt på axlar)

Iaf.

Han den där som gav mig blommor av fortfarande okänd anledning. Han är skum. Svårt att förklara. Han hoovrar runt, liksom hänger utan att säga nåt. Och sen lånar han folks telefoner fast han har en egen. Och när vi har bugrapporter så har jag nu sett att alla han fått har han assignat till mig och i kommentar skrivit "fixed nog, han I assign to Solstrålen" när jag
1. Inte är den enda testaren.
2 aldrig presenterat mig för honom med namn
3. Inte ens är ursprungsmakaren till bugen.

Och sen häromdagen står jag i köket och diskar min låda. Han kommer in, står och hoovrar (i standardkläder - vit för stor långärmad skjorta rullad till halva underarmarna, svarta byxor och skor. Som en illa klädd servitör) och säger sen tyst viskigt "solstrålen, what kind of music do you listen to?"

Eh. Blandat. Nu i helgen såg jag Refused, Kraftwerk och The black keys som är rätt olika och gillade alla tre.

Mannen nickar och säger
"Thank you for your time and thank you for the info"

Va?

3 kommentarer:

  1. Jag tror att du har en stalker. En sådan där riktigt läskig en som inte inbillar sig att ni är gifta utan en som inbillar sig att han är du. Han håller bara på att samla ihop tillräckligt med information så han kan ta över ditt liv.

    Eventuellt även ditt skinn. Jag rekommenderar att börja med lotion redan nu.

    SvaraRadera
  2. Haha nog har du en stalker, men det värsta är yet to come - han vill inte va dig, han vill helt enkelt ha dig och han kan nog gå långt - obekvämt långt för att få dig! Jag väntar med spänning på uppdatering!

    SvaraRadera
  3. Det kan också vara en spion?

    SvaraRadera