måndag 12 december 2011

Normala dagar

Hajpojken sa en gång till mig att jag bara var så bitter i bloggen att han inte ville läsa det. Jag satt och funderade och insåg att det är för att jag gör som när jag skriver dagbok. Jag behöver skriva av mig. Och då skriver jag.

Jag kan inte skriva intressant och roande om... bra dagar. Som idag. Det var en bra vanlig jävla vardag.
Varför?
  • Jag hann till Sprint demon i morse som jag var intresserad av. Var så i tid att jag även hann fylla på min kaffeköpp innan.
  • Jag skulle starta upp test med fem enheter och hann få upp dem så jag han med en buss jag hade tänkt åka med.
  • Ett av testerna var egentligen två tester som inkluderade att jag skulle konfigurera två switchar på ett sätt jag tänkt borde fungera så man kan köra dem utan att det blev loopar. Och min idé verkade fungera när jag gick från jobbet.
  • Jag fick ett mail om att del två i min haskellabb var godkänd -> jag kommer få in poängen för Funktionell programmering ÄNTLIGEN
  • Jag hade planerat min mat så jag blev inte grinig utan var lagom mätt/hungrig hela dagen
  • Jag hann till puben och pubquizade samtidigt som vi hade diskussion inför utbildningen vi ska ha i Januari.
  • Eftersom jag ätit som jag skulle frestades jag inte att äta en massa skräp. Dock drack jag lite skräp eftersom jag drack en pepsi max.
  • Då vi var klara vid tjugo i nio hann jag iväg till gymmet och eftersom gymmet stänger tio fick jag effektivisera mitt program genom att varva övningarna. På 25 minuter hade jag gjort alla övningar och avslutade med 13 minuters backintervaller på crosstrainern på nivå 10
  • När jag kommer ut till hållplatsen går det en vagn på en gång, jag hoppar på den och den matchar nästa vagn så jag kom hem utan att behöva stå ute och frysa


Så. Är det sånt jag ska skriva om?

Eller vill ni höra om hur Herr Serverhall i helgen på bakfyllan lyckades spruta ner hela mitt vardagsrum med ekfatslagrad julmust på flaska med en sån poppkork?

1 kommentar:

  1. Jag tycker ju inte del 2 låter så bitter (okej, jag har ju redan hört den, men iaf), så jag tycker du kan skriva om det ändå och sen ge fan i vad Hajen säger.

    SvaraRadera