torsdag 14 november 2013

Vad andra tycker om mig

Dagens beskrivning av Solstrålen dök upp när vi under fikarasten pratade om feedback och jag sa att folk inte brukar säga så mycket till mig, och jag visste inte riktigt vad det berodde på. Som i spelet t.ex. det enda jag hört är "simma snabbare" och då tänker jag

"är det för att allt annat är så kass så de inte vet vart de ska börja säga nåt eller är de rädda för mig? Jag tror knappast jag ska tolka det som att jag spelar utmärkt. För det gör jag inte".

En av kollegorna berättade då för mig att det kanske berodde på att jag är ganska bra på att säga exakt vad jag tycker hela tiden och det kändes som om jag på feedback i nån situation skulle svara:

"Jag är Solstrålen! Jag är bäst på allt och jag gillar grönsaker!!!!!"

Funderar på om man ska skriva det på en tröja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar