fredag 29 november 2013

trött

Känner inte igen mig själv alls.
Igår var jag jättefräsig och i förmiddags med (ja för ett av de där colombianska lagen som skulle komma hörde av sig och sen var det kalabalik i nån timme innan det redde ut sig, eller det har vart kalabalik i mitt huvud i fyra dagar) och sen läste jag klart Allegiant på lunchen och det var bara fail för efter det satt jag med en klump i halsen hela eftermiddagen på jobbet och kom hem och grät i en halvtimme och då kändes det bättre.

Men jag är helt trött. Och matt. Och... trött.

Ska iväg i morgon och måste laga matlådor och egentligen vill jag bara gå och sova.

Ja juste, de som jag fick feedbacken från tidigare var representanter från konsultbolag A, dvs killen som inte gick ut när brandlarmet gick (och trodde jag kallade honom ass), Damen samt tanten som säger "Nej sånt kan inte jag" när man försöker hjälpa.  plus två personer som jag enbart mailar till. Typ min tidrapport. Måste vara en jävla talang om jag kan maila min tidrapport på ett otrevligt sätt. Om det inte är "efter brandövnings"mailet de refererar till? Ingen aning.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar