måndag 18 november 2013

Oktober är inte klar

Jaha, nähä, det verkar som att oktober inte riktigt ville släppa taget när min närmaste styrnisse i projektet kom in i förmiddags.
(Ja, vi slogs ju ihop med ett annat projekt i samma veva som jag ville bli ledig. Det andra projektet fick ta med sig sin projektledare också som blev det över oss med. Deras projekt är ett tids och kostnadsboxat projekt sålt till nåt företag med en massa indier i som kör vattenfall. Ja. Bra att integrera med ett agilt projekt.)

Projektledaren hade rynkat pannan åt min förfrågan och sagt "vi byter bara ut henne, två veckor överlapp".

Problemet är väl att det tog mig någon månad innan jag faktiskt fattade vad som hände. Och jag fattar fortfarande inte allt. Och när de tänkt att jag ska bytas ut är då de sista 7 veckorna på en grej jag vart med på i 1,5 år.

Min person hade protesterat, klokt nog. Själv har jag magknip nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar