onsdag 9 januari 2013

Innanför dörren

Saker jag hittade på hallmattan när jag kom hem från Spanien:
-Cherry blossom black tights från black milk (ingen tull än, kanske slipper? Ta i trä)
- 50:- i check från Hästtrafik för att min buss inte dök upp en av de där första kalla dagarna i december.
-25:- i check från Hemböp.
-Hej hämta ut ditt ex av "Don Rosas samlade verk del 5"
-Nemitidning.

Borde resa bort oftare. Förbereder mig genom att anmäla mig till en kurs i spanska (nä jag vet "i Spanien finns inget som heter spanska. Det heter Castellano")

Gött nytt förresten.

3 kommentarer:

  1. Jag har än så länge bara fått del 2 och det först efter fyra påminnelser till förlaget. Ett tag sedan jag fick den så antar att jag borde ge mig på att tjata om del 3 nu då :/

    SvaraRadera
  2. Ja, jag tror det här är bok 5 som kommer så du ska nog höra av dig till dem ja....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilket jag skrev i inlägget ja. Förvirrad...

      Radera