lördag 28 juli 2012

som utanför

Jag äter. Typ tröstäter eller nåt. Inte så att jag tänker att jag tycker synd om mig själv utan helt plötsligt kommer jag på mig själv med att ha goffat sen i morse. För att allt suger, men mat är åtminstone trevligt och gott.

Så bestämmer jag att nu får det vara nog. Slutar äta. Somnar. Vaknar och äter för att jag glömt vad jag tänkte innan jag somnar.

Försökte träna men jag är bara svag. Så blir jag sur för att jag inte orkar nåt. Och tar nåt mer att äta.

Jag har liksom inget mål med nåt just nu utan mest "snart är det slut, äntligen". Och veckorna är bara jobb och sova. Och lördagen sov/äter jag bort. Och söndagen städar jag och försöker laga matlåda. Och sen är det jobb-sov-jobb.

Och ät allt i kylen när man kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar