tisdag 10 juli 2012

Go Mondo!

Idag är det ju tisdag och såklart Project Runway. Och jag blir sugen på att sy saker. Men tänker istället gnälla över fula saker som finns och är moderna just nu, den här kjolen ä typexempel. Vad är då fel?
  • Tjockt spetstyg som ser ut som ett sånt sk virkat underlägg.
  • Knepig aprikos färg, ser lite ut som nån kräkts. Jobbig att titta på. Sjukt fräsig just nu
  • Guld. Som är plastigt.
  • Dragkedja sydd utanpå. Ser fördjävligt ut. Klåpigt hemarbete.
  • Beiget tyg under äckelaprikosråsaspetsen
Ok. Slut på gnäll.

Idag har jag vart inne i glad Roskildedimma. Och sittdansat vid mitt skrivbord till Santigold (artisten formely known as Santogold) - Fame, som var den sista konserten jag såg innan vi åkte hem på söndag kväll och vilken jävla avslutning det var. Sjukt bra live.

Nu ska jag återgå till att heja på Mondo, trots att Katten redan avslöjat slutet :/.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar