söndag 31 januari 2010

Lite glögg....

hade inte suttit fel så här på söndagkvällen. *Rotar i skåpen*'

Glömde säga att jag skickade iväg en bokbeställning på Adlibris i förra veckan. Bl.a. med den här boken. Jag älskar dem, det finns en hel serie. Fina bilder och så står det en massa extra grejer om böckerna, vart saker kommer från mytologiskt, politiskt, kulturellt etc. Lite som att få en film med en massa extramaterial som innehåller saker "bakom kulisserna". Har redan Alice i underlandet såklart eftersom det är en av mina favoritböcker. Vilket påminner mig om en annan sak, jag säger bara: Alice i underlandet, Tim Burton, Jonny Depp och 3d. Det här måste ses!

edit: Nu när jag själv klickade på länken så finns i princip min beställning till höger under kolumnen "kunder som köpt denna bok har även köpt". Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar