måndag 3 juni 2013

Grannen

Oh, ni vet min granne? Han som spelar musik mitt i natten och går runt runt runt i sin lägenhet? Jag skickade ett brev till honom innan jag åkte till Rom. Louies Matte skulle sova hos mig när jag var borta och mitt i natten fick jag ett mms som inte kom fram, dagen efter när hon frågade om jag sett det och jag förklarade mailade hon följande brev till mig som dykt upp som svar på min lapp.

Spechul. (jag vände på bilen. Men den vill inte vända på sig. Så ni får läsa på snedden)

3 kommentarer:

  1. Svara med "Jag behöver tystnad, det är nödvändigt ett tag. Gå du ut och promenera en stund så kan jag flyttpacka åt dig så länge. Jag behöver inte ens få kaffe".

    SvaraRadera
  2. Jag skrev även att han gärna fick hissa upp tp-kabeln som hängde som en strypsnara ut från balkongen och det gjorde han faktiskt.
    Däremot vaknade jag upp i torsdags 4.30isch av hög bas och gick upp och plingade på. Han stängde av ljudet men öppnade inte dörren.
    Anar att det inte fanns nåt kaffe heller.

    SvaraRadera